20.05.2011

Sjefen blir tjue!



Så utrolig opptatt
Jeg er virkelig lei for at jeg ikke har lagt ut ett nytt innlegg siden den 16. 
(Unnskyldningene er at jeg måtte feire 17. Mai med familien og at jeg hadde eksamen i Plantediversitet den 19. Men nå er jeg virkelig tilbake for fult. 

GreenSpeaker!
I dag jobbet jeg på Norges Landbruksmuseum og på kvelden var jeg på GreenSpeaker kurs (som varer hele helgen!)

Jeg skal fortelle mer om hva det går ut på iløpet av de nærmeste dagene. 
Kort kan jeg si at det er ett lags kommunikasjonskurs for å lære hvordan man skal snakke med mennesker og hvordan holde foredrag! Planen er at jeg skal holde foredrag (om Greenpeace) rundt om i Norge! 

Gratulerer med dagen til meg!
Fordi i dag har jeg faktisk bursdag! (21. Mai) 
Hurra, hurra, hurra.

Denne bursdagen er det faktisk bare en ting jeg ønsker meg; 
og det er at du liker bloggen på facebook. 

To gode nyheter!
I dag skal jeg sove i mitt nye hus!
Jeg har også funnet ut at det er på tide at jeg får noen visitt kort. 
Her er designet. Konstruktiv kritikk er hjertelig velkommen.
(Har allerede bestilt 250 stk.)

Jeg har rettet på de jeg har bestilt at det ikke står: www.http heheh
Hilsen Louis Wibe
leder av Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar