26.05.2011

Fotodokumentar 12#: Farvel Pentagon...

Nå har jeg offisielt flyttet fra Pentagon!
For de som ikke vet hva pentagon er; så er det der alle førsteårs studentene bor i Ås, 
(bare studenter ved UMB). Det er en helt unik atmosfære der. 
Kanskje er det fordi vi alle ble kastet inn i en leilighet med helt tilfeldige mennesker som du ellers aldri ville bli kjent med. Kanskje er det fordi alle var like nervøse for å starte på universitetet, det at alle var i samme livssituasjon (for mange første gang de flyttet hjemmefra). Kanskje er det fordi de ikke er verdens peneste eller mest stilfulle sted (litt østblokk lignende), men stedet har sjel. 
Stedet har historie! 
Du har ikke vært ordentlig student ved UMB ved mindre du har bodd på Pentagon. 
Det gjør noe med deg, på godt og ond (mest godt vil jeg hevde). 
Pentagon er der alt startet. 

Under er bare en lite bilde-kavalkade,
som jeg håper fanger litt av den unike atmosfæren på Pentagon. 
Alle bildene er tatt med min mobil.  

 


Jeg er lei for at det ikke er noen bilder fra utsiden! Men det kommer en annen gang. 

Hilsen Louis Wibe
leder av Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar