09.05.2011

Hva skjer fremover?

Overskriften forteller veldig godt hva dette innlegget handler om. 



Hva har skjedd?
På fredag, var jeg foran Høyres landsmøte og delte ut informasjon om pelsdyroppdrett.
Fordi unge høyere har prøvd å ta opp det opp. Mange var negative til nedleggelsen av pelsoppdrett denne helgen, men selvfølgelig var mange positive til å fjerne subsidiene. Jeg møtte mange som var for og mange som var mot! Jeg fikk selvfølgelig gitt til mange kjente høyre mennesker og sist og absolutt størst fikk jeg gitt informasjon til...
hold deg fast: MARIA MENA! haha. Hun gikk tilfeldigvis forbi, så jeg løp etter henne, fikk stoppet henne og gitt informasjon om pelsdyrnæringen til henne også! haha

‎Tiltross for at vi var der å delte ut informasjon stemte dessverre Høyre ned forslaget om å fjerne pelssubsidiene. :(


Hovedgrunnen til at det ikke har vært noe innlegg de siste dagene er fordi jeg har vært på ett helgekurs på Horten natursenter. Fotodokumenter om det kommer iløpet av noen dager. Jeg avslører at det vil bli noen heftige action bilder med meg innrettet med en sommerfuglhov.

I dag har jeg hatt to eksamener i kjemi og jeg har eksamen i økologi i morgen. Derfor kommer det ikke ut ett ordentlig blogginnlegg før på onsdag (siden økologieksamen er forholdsvis sent på dagen). Etter økologieksamen skal jeg på møte med Greenpeace igjen. (kanskje jeg snart skriver ett innlegg om Greenpeace generelt, hvem de er, hva de gjør osv.)

Hva vil skje denne uka!? 

onsdag skal jeg på lunsjseminar "Cancun-toppmøtet til klimameldingen" som handler om
FNs klimaforhandlinger og norsk klimapolitikk!
Fra denne dagen kommer det nok et skikkelig ordentlig hardbarka faktabasert kunnskapsrikt blogginnlegg. (Det er lenge siden det har vært noe av det!)
http://www.regnskog.no/nyheter/nyhetsarkiv/klima/fra-cancun-toppm%C3%B8tet-til-klimameldingen

Torsdag har jeg vel ingen andre planer enn å ha en hel dags øving av botanikk (Plantediversitet)

Fredag skal jeg jobbe på landbruksmuseet (kanskje det endelig komme en fotodokumentar derfra!)

Lørdag arrangerer NOAH sirkus parade i Oslo. Jeg anbefaler alle til å gå i tog for dyrefrie sirkus.

Mer info på linken under!!
http://www.facebook.com/event.php?eid=202107289810284

Fra fjorårets parade. 
søndag flytter jeg til nytt hus! Fotodokumentar fra det kommer kanskje også!

TUSEN TAKK!
Tusen takk til alle er innom å leser (endelig har vi passert 10 000 sidevisninger).

Selvfølgelig en spesiell takk til de 55 som følger bloggen på Facebook.  



Hilsen Louis Wibe
leder av Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar