15.03.2011

Siste nytt

Det blir ikke noe Meatless Monday blogg-innlegg i dag! :(
Men det er bare fordi ukens mat-innlegg kommer til å handle om denne onsdagen,
da jeg er bedt på vegetar middag
! :)
(og fordi jeg har sovet i hele ettermiddag så jeg fikk ikke laget noe ordentlig middag -.-)

Om du vil kan du lese tidligere Meatless Monday innlegg:

Monday 1#
Monday 2#
Monday 3#

+ at det kommer ut ett Vegan Week blogg-innlegg denne uken!
(Louis har kjøpt en hau med vegan-produkter for å se om de kan
utkonkurrere de tradisjonelle ikke-veganske dagligvarene.)

Møte med NOAH ble utsatt til i morgen.

Nytt design!
Jeg håper dere liker den nye "hedder'n" og de andre små forandringene
 jeg har gjort designmessing med siden.
Vær så snill å kommenter om det er noe dere ikke liker;
så kommer det til å bli fikset på.

Jeg trenger din hjelp!
Jo. Jeg tenker kanskje å starte ett eget lite prosjekt!
Men jeg aner ikke hva det skal gå ut på.
Men ett stønt av noe slag! Slik at jeg får økt publisiteten!
Om du har noen forslag, vær så snill å skriv en kommentar
eller kontakt meg på andre måter.


To nye faner i bloggen!
Om du ser helt øverst rett under hedderen, kan du se fanene.
Der er det nå lagt inn Tusen takk til og Hjelp/kontakt meg!
Sjekk det ut!

PayPal donasjons button
Jeg prøver (desperat) å få til denne donasjons knappen.
Men det viser seg å være ganske så vanskelig. (Noe som har peiling?)
Tanken er ihvertfall at du kan donere til prosjekter som startes her. For eksempel penger til vaffelrøre som igjen skal selges for samle inn penger til ett veldedig formål (denne måneden: reinskogfondet.)
Jeg skal til å med prøve å få til en ordning som gjør at dere kan se hvor mye penger som kommer inn, og hva de blir brukt på. Hundre prosent av pengene skal gå til veldedighet!

Følg meg på twitter!


 

Følg bloggen ved å "like" den på facebook!


Hilsen Louis Wibe den utrolige aktive lederen av
Reach Out And Touch FACE
(Future. Animals. Climate. Earth.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar