28.02.2011

Meatless Monday 2#

Planen er som tidligere sagt at jeg en gang skal bli 100 prosent  veggis. 
Men jeg tror ikke på raske og dramatiske endringer, 
så jeg starter med å bli 14.28571429 prosent vegetarianer!
GO MEATLESS MONDAY!

 Denne gangen lagde jeg noe jeg absolutt kommer til å lage mye mer av. 
Veggis Wok! 

En halv pose med fryste wokgrønsaker.
En boks med hermetiske ananas.
Ca en halv boks med hermetisk kokosmelk. 
En pose med veggie wok: coconut & lime spice mix. 
To økologiske paprikaer.  

Kok risen mens du steker maten!
Start med å steke det fryste. Når det er sånn ca ferdig putter du oppi ganske store biter av paprika og heller oppi cokosmelken. Tilsetter krydder mixen. Når alt nesten er helt ferdig putter du oppi ananasen. Så ferdig!  


Utrolige middagstips er brakt til deg av Louis Wibe leder av
Reach Out And Touch FACE
(Future. Animals. Climate. Earth.)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar