27.03.2011

Blogg-innlegg nummer 50!

Hurra!
Dette er nesten en liten sensasjon
fordi dette er blogg-innlegg nummer femti!
(det forsto du kanskje utifra tittelen)

Jeg har fått det ganske så travelt etter at jeg startet denne bloggen!
(Og det på en bra måte. Jeg trenger å sysselsettes)

Hva skjer fremover?!
I løpet av de neste dagene kommer det ut ett blogg-innlegg om
 Atomkraft og Fukushima 
og en produkt-testing av eksotiske frukter. (så det er bare å glede seg!)
Så veldig mye mer tørr jeg ikke å love
(har kjemi eksamen på torsdag, og siden det er mitt dårligste fag
så er jeg nesten nødt til å pugge utrolig mye til den).
Må også skrive ferdig søknad for å kunne være med på kurs i tropisk økologi i Tanzania! (omg)

Earth Hour og UNO i Drøbak.

 TWITTER BILDER!
Se daglige bilder på min twitter.


Hilsen Louis Wibe, leder av
Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar