11.03.2011

Livet med Reach Out And Touch FACE...

T-skjorten får du kjøpt her: VERDENS KULESTE T-SKJORTER
(mamma har ihvertfall kjøpt! Så har nå 202 kr til disposisjon til veldedige formål! HURRA)
Vil du vite mer om produktene se mitt tidligere blogg-innlegg:
Første generasjons produkter fra ROAT-FACE er endelig ute! (oppdatert)

Etter at jeg har startet denne bloggen har livet mitt blitt helt annerledes.
Det er plutselig så mye å gjøre!
Plutselig så mye å tenke på!
Så mye å skrive!
Å lære!
leve!

Det er flaut å si det men en av hovedårsakene til at i det hele tatt ble en blogg var filmen "Yes Man" med Jim Carrey! Den fikk meg til å innse at jeg har vært alt for passiv i livet mitt. Det er på tide at jeg gjør noe. 
Jeg må forbedre meg, utvikle meg til et bedre menneske. Den kampen startet med denne bloggen.

Spennende ting som skjer fremover :
(som dere selvfølgelig på en merkelig måte får være med på... Enten dere vil eller ikke!)
  • I morgen: Pels-markering ved Akershus Arbeiderpartiets landsmøte!
  • Søndag: Jobbe på Norsk Landbruksmuseum. (Jeg lover bilder av nyklekte kyllinger)
  • Mandag: Møte med aksjonsleder ved NOAH (omg!)
  • Onsdag: Næringsliv seminar.(-.-)
  • Onsdag kveld: Vegetar-middag! (hos noen jeg aldri har møtt!)
  • Torsdag: Foredrag "A world without laws".
  • Lørdag: Folke-seminar om grønn økonomi.

:D  Jeg er så lykkelig! :D

Hilsen Louis (Yes Man) Wibe leder av
Reach Out And Touch FACE
(Future. Animals. Climate. Earth.)

 

1 kommentar: