20.04.2011

DU: Mennesker er laget for å spise kjøtt! JEG: Nei, faktisk ikke...

Da jeg fant ut at jeg skulle skrive ett blogg-innlegg om det at egentlig ikke er meningen at mennesker skal spise kjøtt, fikk jeg egentlig ett problem; Hvordan skal jeg legge frem bevisene. Til min store lettelse fant jeg et videoklipp laget av skaperen av bizarro, Dan Piraro. 

Den lille filmen forklarer utrolig godt hvorfor mennesker ikke er laget for å spise kjøtt.
Jeg anbefale at du ser den, slik at neste gang du diskutere med meg om veganisme så slipper jeg å høre det argumentet at vi er laget for å spise kjøtt.


Dan Piraro har også designet en rekke t-shorter og buttens for NOAH - for dyrs rettigheter
http://www.dyrsrettigheter.no/noahshop/



Hilsen Louis Wibe, leder av
Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar