14.02.2011

Louis handler økologisk (del 2)


Ett kort blogg-innlegg
denne gangen altså.
Legg merke til at jeg matcher!

Denne gangen har jeg vært i den butikken som for meg har vært ett lite håp. Da jeg har snakket med folk om økologisk mat, sa de at det var ganske bra utvalg på Coop Mega her i Ås.
Så det var dit ferden gikk.
Jeg ble faktisk positivt overrasket! Det var faktisk ganske mange økologiske matvarer der.
(I tillegg til de jeg fant på rema1000, som var dette.) Så var den en rekke varer; Havregryn, musli, kaffe, karbonader, kjøttdeig, leverpostei og sjokolade (bare for å nevne noe).
Om du vil kjøpe økologisk dagligvarer i Ås dra på Coop Mega! 
 (obs obs, I tillegg har de tatt bort 40% av prisen på brød denne uken!)



Jeg trengte bare pålegg denne uken, så jeg kjøpte økologisk leverpostei fra NORGÅRDEN! (og økologisk sjokolade, men den har jeg spist opp :)

På norgarden.no står det:
Økologiske Norgården er en helhjertet satsning på økologisk mat fra Nortura SA. Vi har nesten 40 ulike økologiske produkter av kjøtt og egg i handelen, og flere blir det utover året.

På nettsiden vår har vi lagt ut informasjon om våre produkter, deilige oppskrifter og en del informasjon om økologiske produkter. Les mer


Se så mye økologisk mat!!!!!


GOD ØKOLOGISK HANDEL
Hilsen Louis Wibe leder av
Reach Out And Touch FACE
(Future. Animals. Climate. Earth.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar