22.02.2011

Fase 2

Fase 1 av Reach Out And Touch FACE var å få på beina en blogg som dette. En blogg som jeg håper folk har nytte av og som kanskje gjør at de utvider sinn horisont, lærer noe nytt og tenker litt mer igjennom hva de gjør i hverdagen. Jeg prøver å få fram et poenget at hver eneste av oss teller. Det er vi som er forbrukere og det er vi som stemmer og bestemmer. Valget om å få en bedre verden ligger hos oss, hos enkelt individene.

I denne bloggen for dere egentlig være med på min reise til å bli ett bedre menneske. Fordi det er det det handler om. Vi må først forandre oss selv, så vil våre handlinger igjen gjøre verden til ett bedre sted. Jeg håper at dere vil være med på denne forandringen og utviklingen.

"No one saves us but ourselves.
No one can and no one may.
We ourselves must walk the path."
Buddha

Derfor vil jeg i dag starte fase 2: Reklame!
Reklameplakater vil bli hengt opp de nærmeste dagene. (så nå er skriveren min nesten tom for blekk)
Video-blogg vil forhåpentligvis dukke opp snart! (den er ferdig, men har noen små problemer...) 
Forbedre tilknytting til andre sosiale medier (facebook, twitter, deviantART)

Har du noen forslag til reklamekampanjer eller reklamestønt? 


Hilsen Louis Wibe
Reach Out And Touch FACE
(Future. Animals. Climate. Earth.)

1 kommentar:

  1. Yaaay! :D
    Glemte forrsten å si at jeg har hatt veldig nytte av dyretestings-oversikten.

    SvarSlett