04.06.2011

NB! Oslo Miljøfestival 2011

Hei, jeg vet at det har vært mye insekt-innlegg i det siste. 
Før du river av deg krøllene i frustrasjon, skal jeg til mitt forsvar komme med en forklaring. 
I uken som kommer skal jeg på sommerkurs i Generell zoologi (zool100) og insekter og edderkoppdyr (zool220.) Så dette har vert en veldig god forberedelse for meg. Jeg har faktisk sittet med det nånstopp i hele dag! Så jeg er ganske sliten. 

Men bare se på den bien som er på den tegningen.. De kunnskapsløse folkene som har laget den har glemt at veps faktisk har fire vinger og heller ikke kølleformete antenner. OMG!
Men dette innlegget skulle ikke være enda ett insekt-innlegg. 



I morgen er det miljøfestival i Oslo!
Oslo Miljøfestival er et stort arrangement på Karl Johan lørdag 4. juni. Det blir miljøtorg kl. 10-18 og gratis konserter i Roald Amundens gate kl. 11-22. Konsertene er en del av Musikkfest Oslo.

Det som er kult er at jeg skal stå der hele dagen!!! 
Først med NOAH - for dyrs rettigheter fra 10 til 14
og så med Greenpeace fra 14 til 18

Det hadde vært kjempe koselig om jeg hadde sett deg der. 

Om du vil ha mer informasjon trykk på logoen under!


Hilsen Louis Wibe
leder av Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar