04.07.2011

MyGoodAct.com


Dette virker som er ganske så interessant prosjekt. Om man ser den vedlagte videoen under, vil man forstå at det er et slags nettsamfunn for veldedighet. Det skal gjøre det lettere å gjøre gode ting.
 

Jeg har faktisk ganske så stor tiltro til ett prosjekt som dette, slik som du sier i videoen (under), tror jeg også at det er utrolig mange som har lyst til å gjøre noe bra for andre og for planeten, men problemet er at det er vanskelig å vite hva man kan gjøre. Det er vanskelig å vite hva som skjer der ute i verden, hvem som gjør hva og hvordan de gjør det. Kanskje har man problemer med å finne noe som passer akkurat perfekt for sine interesser og verdier. Jeg tror mygoodact.com kan løse noen av disse problemene. Kanskje vil ett samfunn som dette også øke samarbeidet mellom ulike veldedige foretak, og på den måte skape større resultater i høyere effektivitet.

Jeg legger selvfølgelig inn bloggen på disse sidene.

Noe av poenget med siden er å lage prosjekter, slik at deltagere av nettsamfunnet ser at det er der, slik at de kanskje kan hjelpe til med det. Senere kommer det ett innlegg som handler om hva jeg trenger hjelp til å holde bloggen igang når jeg er borte i Tanzania.



 Hilsen Louis Wibe 
leder av Reach Out And Touch
Future, Animals, Climate, Earth,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar