24.10.2011

Fotodokumentar 30#: Beretninger fra Tanzania: På tur i landsbyen



I dette innlegget reiser vi på tur rundt til forskjellige landsbyer i Amani. 
Vi hadde fått i oppgave å intervjue lokalebefolkningen om forskjellige prosjekter som har blitt opprettet i området for å gjøre folk uavhengige av regnskogen.

Kos deg med bildene :)  






Her ser du bilde av en plante som lukker seg når du tar på den.




En av de vi intervjuet. 
En banansnegle. 



Tydelig interessert i moderne teknologi 



Kontoret til "landsbyhøvdingen"



Sukkerrør







En løpebille. 





Ett tusenbein. 

En nesehorfugl. 

Her tørker de kanel. 


Høner og hunder i skjønn harmoni 

Posthuset









Vi fikk servert jackfruit av en familie vi besøkte :)



En bonde viser oss alanbalckia trærne han har plantet. Om sytten år vil de gi verdifulle frukter. 












Hilsen Louis Wibe leder av

1 kommentar:

  1. Jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hva et godt pålitelig låneselskap gjorde for meg. Jeg heter Nikita Tanya, fra russisk, og jeg er en nydelig mor til 3 barn. Jeg mistet midlene mine på å prøve å få et lån. Det var så vanskelig for meg og barna mine. Jeg gikk online for å søke om lånassistanse. tapte til en trofast dag da jeg møtte denne vennen av meg som nylig sikret meg et lån fra Le_Meridian Funding Service. Hun introduserte meg for dette ærlige låneselskapet som hjalp meg med å få et lån i løpet av fem virkedager, jeg vil for alltid være takknemlig overfor Benjamin, for å hjelpe meg med å komme meg igjen. Du kan kontakte Mr Benjamin via e-post: lfdsloans@lemeridianfds.com, de vet ikke at jeg gjør dette for dem, men jeg må bare gjøre det fordi det er mange mennesker der ute som trenger låneassistanse. kom til dette selskapet og bli lagret. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    SvarSlett