12.04.2012

Mye nytt og noe gammelt (Statusoppdatering)

For noen år siden kunne jeg ikke forestille meg en slik hverdag jeg har nå. Mange gode venner, mye morsomt å lære, mye spennende å drive med på fritiden. Jeg føler at livet mitt har begynt å gi mening. Jeg føler at jeg har masse å gi, og at jeg faktisk begynner å klare å gi mer og mer av meg selv. Læringen stopper aldri opp, så mange inspirerende menneskerester, og motiverende ord. Tusen takk til alle :)


I dag har jeg lansert den første videoen
i Sparedusj Fondet serien! 

Den er ikke så fancy eller noe. Det er den første videoen jeg noen sinne har laget (på egen hånd)
Like vel satt jeg opp til langt på natt for å få den ferdig. Jeg lærte mye av å lage den og det viktigste var at det var morro. Det er morsomt å prøve noe nyt. Så vil fortsette med. Håper du synes det er greit! "Del 1: Henting" er altså ute. Hurra hurra.

Håper du tar deg tid til å se den, om du ikke allerede har gjort det!

En informasjonside
om Sparedusj Fondet er også oppe å går. Forhåpentligvis står alt du trenger å vite. Lurer du på noe mer så skrik ut. Alt om sparedusjfondet vil bli samlet der. Den vil bli oppdatert regelmessig. Her er link: http://reach-out-and-touch-face.blogspot.com/p/sparedusjfondet.html

Annet
Veldig mye har skjedd den siste tiden, så jeg har vært en dårlig blogger. Det vil endre seg nå. Ikke det at jeg har så mye mer tid til overs, jeg er bare mye mer motivert for å skrive og skape.

Jeg har blitt veldig aktiv på Twitter. Så det er bare å følge meg der (om du driver med slikt).
https://twitter.com/#!/LouisWibe

Om du ikke føler bloggen på Facebook (så må du bare gjøre det!)
https://www.facebook.com/pages/Reach-Out-And-Touch-Future-Animals-Climate-Earth/164068436976676

Folkeseminar om Grønn Livsstil
Til helgen er det Folkeseminar om Grønn Livsstil! Lørdag 14. april inviterer Ås Grønne Studenter igjen til Folkeseminar på UMB i Ås. Fjorårets suksess med Folkeseminar om Grønn Økonomi inspirerte til gjentagelse, og i år er temaet grønn livsstil. Mange spennende foredragsholder vil komme (se link), og det vil bli gratis Bra Lønsj på landbruksmusset som er tilberedt av fullt spiselige varer som butikkene normalt kaster på grunn av utløpsdato. Under lønsjen vil du ha muligheten til å anskaffe deg en sparedusj og bidra til Sparedusj Fondet. 
https://www.facebook.com/events/388697331141650/


Jeg jobber iherdig med en semester oppgave i Økologisk landbruk. Gleder meg til å dele funnene med dere. Vi snakkes. Hilsen din egne Louis Wibe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar