23.04.2012

HD-film av demonstrasjon mot Arnardo 2012

Så det jeg har gjort denne helgen (isteden for å pugge til eksamen) er å lage denne filmen om sist ukes store demonstrasjon mot Cirkus (tro det eller ei men de skriver den med "c") Arnardo. Jeg filmet selvfølgelig (det er egentlig ikke en selvfølgelighet). I motsetning til mine andre videoer så er denne i HD! Hurra hurra. Endelig føler jeg at kvaliteten i det minste er på plass. Jeg bruker et nytt videoredigeringprogram (Pinnacle 15) som ikke skaper for store problemer (ihvertfall ikke enda).

Jeg har laget denne videoen ved disse to tankene i hode, den ene er at jeg vil spre ordet om hvordan dyr har det på sirkus og at det burde bli ulovlig. Nummer to, er at jeg vil vise hvor koselig det er å være på markering med Noah - for dyrs rettigheter.

Jeg håper du (i det minste) tar deg tid til å se (hele!) filmen og at du sprer den via sosiale medier (Det hadde vært kos). i dag starter jeg på min andre video i HD (jeg har dette programmet bare i 15 dager...). Den filmen skal handle om aSKIm Økologiske gård som vi var å besøkte i sist uke.



ønsker du mer info om dyr på sirkus:
http://www.sirkus.info/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar