16.08.2011

Ved foten av Mount Kilimanjaro

Forst maa jeg medele at jeg ikke kommer inn paa facebook. Den tror selvfoolgelig at jeg ikke er den jeg er og at jeg er Afrika. Saa den nekter meg selvfoolgelig all tilgang. I den annledning haaper jeg at den som leser dette vaer saa snill kan poste det paa facebook, saann at folk faar vite. 

Jeg sitter for ooyeblikket paa en internettcafe paa hotellet Bufalo ikke saa langt unna Mount Kilimanjaro. I morgen reiser vi paa ekspridisjon til fjellregnskogen og videre oppover til 3500 meters hooyde. Fjellet maaler hele 5895 meter.

De siste dagene har vaert helt utrolige. Vi har vaert i Amani (ikke Armani) regnskog. Dagene brukte vi paa aa intervjue lokalbefgolkningen om ulike prosjekter som faaregaar i landsbyen. Poenget var aa finne ut om disse prosjektene gavnet lokalbefolkningen og hindret oodeleggelser av skogen. Min gruppe hadde om de besunderlige Alanblackia froone. Intervjuene skulle munne ut i en muntelig presentasjon som teller 25 prosent av karakteren. Presentasjonen gikk kjenpe bra (tror jeg da ihvertfall). I stundene vi ikke fittig arbeidet med projektet, var vi rundt paa turer; hooye utkikspunkter, fosser vi badet i og nattsafari. Gled dere til bildene!

Alt gaar fremdeles straalende. Jeg bare haaper at det er noen som faar med seg at jeg faktisk skriver fra turen. Lik innlegget slik at flere kan se.

Asante sana.
Tusen takk.

Mvh Louis Wibe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar