11.08.2011

Nytt fra Afrika

Jambo rafiki!

I den annledning at jeg har klart aa finne en data (med internett forbindelse) blir det herved ett rastk lite innlegg fra Tanzania. Siden internetten ikke er verdens raskeste kan jeg desverre ikke laste opp noen bilder.. Men den tiden kommer, absolutt. Tro meg! For jeg har aldri i mitt liv tatt saa mange fantastiske bilder (ydmyke meg). Ogsaa foor jeg yndskylde for alle oo, aa og ae, men ogsaa for eventuelle skrivefeil. 

Afrika er helt utrolig. Vi har brukt de siste ti dagene paa reise rundt til forskjellige nasjonalparker og reservater (Udzungwa, Mikomi og Armani). Vi har sett fosser, savnanner, miombo woodlands, toorre regnskoger og naa er vi i en ordentlig regnskog. Hovedbasen er i Morogoro under de flaatte Orogoro fjellene.

Kulturen her er helt fantastisk; selv om de er fattige i vaare ooyne, har de ett mellom-menneskelig skattekammer som straaler saa sterkt at det faar vaar lille oljenasjons gjestfrihet til aa falme.

 Det er vel egentlig det jeg rekker aa skrive (det staar andre i koo her).

Jeg lever frendeles, jeg var litt uggen for noen dager siden, men det har gaatt over naa.
Ellers har jeg en helt fantastisk tur. Gled dere til alle bildene!

Mvh Louis (eventyreren) Wibe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar